Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Friday 9 September 2011

New Imported Blog

Assalamualaikum..
Sebenarya dah lama aku nak tukar blog baru ni. Sbb skin blog lame da rosak. CSS code dia rosak..haha. hajat aku nak edit je, last-last rosak.Jadi hari ni, aku berkesempatan untuk eksport blog tu ke sini. Lagipun, several sebab lain kenapa aku buat yang baru.
 
Kepada pembaca cas-cas setia sume, korang jangan risau. Post-post lama still ade. Blog lama pun still ada, aku taknak delete sebab ada kenangan aku kat situ. So, mulai sekarang sebarang post baru akan dipaparkan di blog ni ye! Harap maklum, sebelum tu, berkenaan cerpen "Coretan 2031" aku tuh, aku da draft. Tapi belum siap diolah. Ha, nanti da siap aku akan post. Maybe lepas PMR lbeh kurang 26 hari lagi. Cerita tu besz, insyallah korang akan terhibur.Jangan risau. Pasal T-hirt kelas pulak, Harituh, ade masalah design sikit, sebab tu lah sekarang masih tak dapat. So, design belakang aku da tukar. SUpriSe La!! haha, harap korang suka. Design depan still sama. 

Btw, Gud Luck semua untuk incoming eXam ni!! Usaha yang berterusan diikuti doa yang ikhlas. :)
Got to Go!
SAlam..

1 comment:

nur hamizah said...

tak sabarnye nak baca cerpen tu.uuuuuu