Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Saturday 24 September 2011

Lagu Wali band diciplak?

Assalamualaikum..
Actually dah lama aku jumpa bende ni tapi tak terfikir nak post. Tapi hari ni aku post jugak. Just nak share dengan korang. Aku rasa ramai yang dah tau. Ok, di bawah ialah sebuah lagu daripada Fabrizio Faniello yang bertajuk I No Can Do. Lagu ni dikatakan "cover" lagu Wali Band iaitu Cari jodoh.. Atau sebaliknya.. Aku tak sure. So, kalau betul, kenapa dia pilih lagu indon? kenapa tak lagu malaysia?


The brand new single by Fabrizio Faniello has already been a huge hit for the artist "Wali" with more then 4 million downloads and more then 1 million sold CD´s and reached the top position in the charts in his home country Indonesia.

Ni komen yang ada dekat video youtube. Mungkin sebab dia pilih lagu ni ialah disebabkan kefeymesan lagu ni. Maybe la..Tapi ada juga yang mengatakan dia ni bukan orang indonesia. Aku tak tau lah kebenarannya, So, korang search sendiri lah ye..


No comments: