Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Wednesday 28 September 2011

Isu Zizan hina agama Islam

Assalamualaikum..
Kebelakangan ni, kecoh isu filen hantu bonceng. Katenyer, filem ni mengandungi adegan dimana zizan dikatakan telah menghina islam dengan mempersendakan Kalimah Shahadah? Betul ke? aku pun tak tengok filem ni lagi so aku tak tau. Jadi, aku search lah dekat youtube.



So, ramai yang tak puas hati, aku takleh nak komen banyak-banyak sebab ni bukan bidang aku, so aku carilah pendapat orang yang lebih mengetahui. Aku try jgak search ustaz-ustaz dekat internet yang ade komen pasal ni, aku jumpa Ustaz Azhar Idrus ade membicarakan pasal hal ni kat ceramah dia,

Ustaz azhar ni seorang penceramah bebas yang berasal dari Terengganu, oleh kerana dialek dia dah dekat-dekat dengan dialek Kelantan, aku enjoy tengok video ceramah dia. So, ni ape yang dia cakap:



No comments: