Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Sunday 16 October 2011

Nokia 701 style meets performance

Assalamualaikum,

Nice day huh?
tatkala dunia sekarang semakin menggemari smartphone android seperti iPhone, Galaxy, aku still stick dengan nokia. Sebab apa? it's simple and easy to use.

Aku tak suka fon full touch. sebab? sebabnya keyboard dia sangat annoying. aku tak suka lah. lagi besz pakai keyboard button tuh. tak kesahlah kalau orang kata dah ketinggalan zaman. Tapi, aku ada jumpa fon nih. Awesome, Flawless! just like her..hehe..

memperkenalkan Nokia 701
Cantik bukan? haha, ok, takdelah cantik mana, tapi aku tak pandang rupa. aku pandang dalamannya. didatangkan dengan skrin 3.5" paling cerah diantara fon-fon nokia,16 million colors display, Kamera 8MP, 8GB internal mem, up to 40GB external mem, ape lagi yang kurang?

Hurm, aku taknal cakap banyak, korang usya lah sendiri di laman web nokia di sini:

1 comment:

Anonymous said...

ckp x suke yg xde keyboard... nie full touch screen kot