Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Saturday 15 October 2011

Akhirnya.

Assalamualaikum,
Its been a long time since the last post ey? Haha, ok lepas PMR tamat tempoh hari, aku nak relax sekejap, so, aku x post ape-ape pon,lagipun, aku takde point nak tulis. Cerpen yang aku buat tu pulak, aku belom siap lagi. Ok lah, masa aku surf internet aku jumpa video Maher Zain-For the rest of my life in Bahasa.. embedd takleh.so korang kne tekan kat link yang aku bagi untuk tonton..haha.skema ayat dia.

Sebelum PMR hari tu, masa sesi terakhir kelas bahasa arab, ustazah wirda ada bagi nasihat dan kata-kata semangat. Agak emotional masa tuh, muqri dah bagi tissue kat ustazah.Tapi thanks  to pidin, dia cheers up balik ustazah. Kitorang sume bertambah semangat lah nak PMR.

Sebelum PMR, masa berlalu sangat pantas. Seminggu bagaikan 2 hari. Tapi lepas PMR, baru 5 hari rasa macam da 2 minggu. Lama gila. So, kena lah isi masa tu dengan faedah. hurm, nanti aku fikirkan perkara berfaedah.

A few days ago, kelas kitorang bincang untuk jamuan kelas, last-last aku jugak pengerusi. aku bukan tak nak. dan aku tak cakap aku tak boleh. tapi, rumah aku agak jauh.So, ia agak menyusahkan aku. Tapi tak mengapalah. AJK ada kan? korang bole tolong aku kan?

Mesyuarat pertama telah diadakan.
Menu:
1. KFC Snack plate
2.Spaghetti Carbonara
3.Cheesecake
4.Sate

ada cadangan lain sila kemukakan. Dana masih ada.

Game pulak tengah dibincangkan.
jamuan pengawas pulak, aku jadi AJK PA, takde lah susah maen kan,memandangkan jamuan buat kat skola je. Soundtrack mase jamuan, aku pasang lagu country je lah ye..naseb koranglah dapat ajk audio yang minat lagu-lagu country. spt, long hot summer dan lain-lain. kornag layan je lah ye.

setakat ni dulu lah..sambung lain kali.By!

2 comments:

SyafiudinMohdRohani said...

HAHAHA aku baik aku yang cheer up kan ustazah :D

Atiah Nadhirah said...

haha..xyah nak bangga sangat lah ye
=p