Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Thursday 27 October 2011

Masalah

Assalamualaikum..
Aduh, masalah!, bila aku log in akaun facebook guna Google Chrome, dia akan jadi macam nih :


ade sesiapa yang pernah ,mengalami macam ni tak? bar biru kat atas tu jadi mcm tu, takleh nak akses notification,message dengan fren request. kalau ade sesiapa tau camne nak fix bende nih. Bagi tahu tau!!

Disebabkan bende ni da rosak,aku try la  bukak guna Mozilla Firefox. humph, 2 kali 5 je.. bar biru kat atas tu ok, tapi takleh nak klik. search column tu pulak takleh nak type.aduyh, aku pon uninstall lah, download yang latest version. bile nak install balik, klik kat setup, takde ape-ape pun jadi. setup tak launch. banyak kali jugak aku try buat haih.

Aku pon beralih lah dekat Flock. aku pernah guna browser tu dulu. Function dia maca, Google Chrome. tapi aku da delete mase format laptop ni dulu. Bile aku bukak website dia untuk download, satu lagi kekecewaan menanti aku.


wah!! apakah ini!! aduhai... flock browser dah takde..huhu

Sebagai langkah terakhir, aku guna jugalah Internet Explore..memang tak bagus. tapi better than takde lansung lah. aku rasa, aku nak format balik lah windows nih..tapi nak copy fail-fail dalam nih dulu dan aku takde external hardisk..alahai...

kalau ade sesiape yang ade suggestion tentang penyelesaian bagi masalah nih,harap bagitau lah dekat aku ye..aku berharap sangat.

No comments: