Playlist lagu ada dekat bawah.. scroll down la kejap! and activate the playlist untuk lagi syok!:)

Tuesday 29 November 2011

People Are Awesome

Assalamualaikum..
aku nak share something nih.. dulu, aku selalu nak menembak.. Dapat menembak kat dalam game pun jadi lah. Alhamdulillah, tahun lepas, harapan aku telah menjadi kenyataan. Bila dah reti menembak tu, rase lagi hebat sikit daripada kawan-kawan yang lain.haha. tapi, aku sedar, ramai lagi orang yang lebih hebat daripada aku kat luar sana. Dan, untuk menjadi hebat, kenalah mempunyai semangat kental, usaha dan latihan yang berterusan serta disiplin. Hasilnya, memang cukup Awesome.. dulu, bila aku gagal buat something, aku tengok video nih. Whoah!!.. memang aksinya cukup gempak. Tapi sebelum diorang jadi gempak, diorang pun pernah gagal macam aku. Diorang bukannya dilahirkan terus dapat buat aksi-aksi gempak macam ni. Tapi diorang tak pernah putus asa untuk terus mencuba hinggalah diorang berjaya. Badan manusia yang allah ciptakan sememangnya mempunyai keupayaan dan potensi di luar jangkaan. :)


No comments: